Data e postimit: 2014-08-10 16:49:17
Lexime: 3961
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Pas Shtatorit ,nuk vie prapë korriku !

Vepra te ngjashme
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per Saiden
22 korriku befasi Po na vin bineqet ne shtepi U gzu shpia u gzu vendi U gzu shpia mrekulli Po na vin 2 djem ne shtepi Nanagjysh shum u gzu Mesa ime si ka pshtu Operacioni shum i leht 2 djem florjana e ejte i ka sjell ne jet Nanagjyshe sh...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Bineqt e meses
22 korriku befasi Po na vin binjaket ne shtepi Ugzu vendi u gzu shpia U gzu shpia mrekulli Po na vin dy djem ne shpi Nana gjysh shum u gzu Mesa jeme si ka pshtu Operaciani shum i leht 2 djem florjana e ejte Na ka sjell ne jet Nana gjyshe ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Korrik
Një afsh i dendur avullon në erë, po përvëlon një djellë porsi prushi. U poq kajsia.Bari është i prerë Rri në shullër një zog ardhushi. Prej kaq të nxehtë shqerrat, janë hequr. Nën druzëri ku pik'e vapës iku. Çlodhen...dirgjen...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Korrik
Një afsh i dendur avullon në erë, po përvëlon një djellë porsi prushi. U poq kajsia.Bari është i prerë Rri në shullër një zog ardhushi. Prej kaq të nxehtë shqerrat, janë hequr. Nën druzëri ku pik'e vapës iku. Çlodhen...dirgjen...
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkëmbinjtë
O tokë e Shqipërisë, E shkelur nëpër shekuj. Shumë copa ti ndanë Por prapë Shqiperi do mbetesh. U rrokullis një copë shkëmbi E ra në fushë, Urrokullis një tjetër shkëmb E ra në det. Por prapë emri nuk iu ndërrua shkëmb se...
Autori: adela mullalli · Lloji: Poezi personale · Tema: kur jeton ...
Kur mendon se çdo gjë mbaron, Kujto se je në jetë e jeton, Çdo diteë një gjë e re fillon, E jeta prapë ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Mesazhi i poezise se Naim Frashërit shprehur me kaligramë
T DHE A P R O P E E Z V I E T M Ë ...
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: Fiorina · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjejgjeze
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. Si sahati tik e tak, punon ditë e natë, por po ndali sado,pak, nuk kurdiset prapë.
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 2
Vazhdim pjesa II Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja shumë gjëra me rëndësi. Ndoshta mënyra se si i kuptova nuk ishte e duhura fundja edhe unë kisha ëndrra fëmijërore që më mundësonin të jetoja e t...
Autori: elda hoxhallari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: don kishoti kunder mullinjve te eres
kjo pjese ben fjale er don kishotin qe eshte nje njeri aventurier dhe per nje person qe ishte shume i bindur per idete e veta dhe kur deshton ia le fajin dikujt tjeter dhe sanco panca nje njeri budalla qe sdinte asgje de viganet i merte per mullinj me e...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Nëse dështon një herë ... Mos e humb besimin ! Nëse dështon herën e dytë ... Prapë mos i humb shpresat ! E ke edhe një mundësi,ajo është mundësia e tretë!!!
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Sonte Sonte si netët e tjera Bëjë një natë pa gjumë Me ëndrra shumë Me vuajtje shumë Me shumë pëlcasje Sonte vazhdoj Asgjë s'ka ndryshuar Prapë vazhdoj ...
Autori: servantes · Lloji: Ese argumentuese · Tema: sojliu i mances
Roman I shkruar nga Servantes per te vene ne loje prirjen e kalorsise se Spanjes si dukuri shoqerore dhe historike. Hodhi Idene e daljes nga erresira. Don Kishotizmi eshte nje dukuri shterpe e panevojshme ku njeriu nuk arrin te vendose ekuilibrin midis t...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com